Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Thursday, 2-Jul-2009 08:58
::Birthday Aleesya::
Fuhhhhh…
Dah bersawang Fp aku ni..
Akhir2 ni aku agak bz dgn keje..dgn anak…dgn laki…
Sebulan lamenyer aku tak mengupdate FP ni..baru aku pasan…hehehehehe.. :-> :->
teruk tul aku...bz gile..dgn keje opis..kdg2 sabtu ahad kena dtg opis gak..
balik umah lak dgn keje2 umah + keje mengedit gambo lagi...hehehe.. :-D

Perkembangan terbaru Aleesya....
..dah laju berjalan...
..dah tak takut dgn org..
..makan banyak walaupun sekarang masih takde gigi..hehehe..pelik tul.. :->
..dah pandai jalan mengundur..
..dah pandai pegi kat dinding..bersandar..pastu wat posing.. :-D

..suke sgt kat buku...suke bile kita bacakan dia buku...
..suke sgt pada kucing..
..suke sgt pada baby..macam dah paham je makne 'sayang'..
..kalo kita cakap pun macam dah paham..kalo cakap mandi, pegang baju nak buka...

11 Mei hari tu kakak aku selamat melahirkan anak ke empatnyer ….yg diberi nama Nur Imani Husna…rating Aleesya sudah turun nampaknyer…pasni Aleesya dah de geng untuk bermain…


ni lah dia Nur Imani Husna...setelah 6 jam dilahirkan.. ;-)


sampai jer hospital terus kejutkan husna....


nampak tu..ade ciri2 seorang kakak tak?hehehe ... :-D

26 Mei pulak genaplah usia Aleesya setahun…macam tak percaya anak mama dah setahun…mama dan papa takde lah wat party sebeday Aleesya ni..just sambut kecik2 je…


Happy Birthday sayang...hehehe..muke cam sedih je.. :-(
mase ni kat kampung..papa tak ikut..kitorang balik kampung dgn abg aku je..
papa sekarang sabtu ahad sgt bz..amik gambo org kawen ..
dah penuh jadual sampai bulan 12 ni... ;-)


geram dia tgk kek..dah tak sabo nak potong...


pandai dia suap kat mulut nenek..siap dia sekali nganga mulut...


abang syahmi suapkan aleesya..


kat kampung aku kalo tghari mmg panas..
tu yang mak aku pakaikan cucu dia ni bedak sejuk..
tgk aleesya...mmg suke sgt kat si husna ni...
mula2 main2 jari si husna... LOL


lepas tu gerammm..dia terkam si husna ni....LOL LOL


ni pulak kek dari papa..kecik je.... :P :P


nyum..nyum... :-D


ni lah rupe aleesya kalo menangis...


dah pandai posing....betul tak aku cakap...
aku tak suruh pun dia posing macam tu..
reflection tuuu...... :-D :-D


posing lagikkk.....serabai tul rambut...:-D :-D

2 Jun lepas Anniversary perkahwinan kami yg ke -2..Happy Anniversary papa..
hadiah?hehehehe...ade..... LOL LOL

© Pidgin Technologies Ltd. 2016