Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 14-Jul-2009 08:47
::Genting Highlands::
Minggu lepas kami sekeluarga jalan2 naik Genting...
last aku pegi mase kami berdua belum berkahwin..
kira2 dah 2 tahun lepas.. LOL LOL
memang dah lame plan nak g genting..nak bawak Aleesya..
tapi tak jugak sampai..ade je halnyer...kebetulan minggu tu ej takde job...
so dapat le rileks sikit...tu yang sampai ke Genting.. 8-) 8-)
tak tido kat ctu pun...pegi tengahari..malam tu baliklah...
bukannyer jauh pun... ;-) ;-)


sampai je terus g makan McD dulu...lapo... :-D


aleesya dah menunjukkan kegembiraannyer..... LOL LOL


budak kecik ni geram sebab tak dapat naik kete yang comel tu....
sabar yer sayang..kalo sayang dah umur 3 tahun ke bolehlah sayang naik... LOL LOL


tgk aleesya tu..ape lah yang dia duk tengok tu...
sile perhatikan dagu dia yang comel tu..geram je tgk.... ;-) ;-)


rupenyer si kecik tu duk perhatikan abang encem ni....hehehe :-D
mase ni kami naik sampan yang dikayuh oleh abang yang tak bergerak2 ni.. LOL


sonok tul anak mama ni... :-D


mase ni kami naik swan yang ade lampu banyak2 tu....
kitorang tak amik pakej indoor pun...bayar satu2 je... ;-)
susah de anak ni..cehhh....ke mak dia yang gayat....hehehehe... :-D


aleesya dgn papa.... ;-)


si kecik ni mmg nampak puas hati sgt bile dibawak berjalan.... 8-)


lenguh gak aku asik dukung si kecik ni...
nak bawak stroller cam payah je nak lalu kat ramai org...
lagipun si kecik ni dah pandai berjalan..
maunyer dia nak duduk.... ;-) ;-)


suke aleesya kalo disuruh berjalan..rase bebas.... ;-)


terliuk lentuk... :-D :-D


kita ukur ketinggian sayang dulu yer.... LOL


tgk anak aku..punyerlah beriyer tgk ke atas... LOL LOL


ni pose macam dah tak larat nak dukung....hahahaha.... :-D


anak aku ni kalo dah penat pandai cari port sendiri nak duduk.... :-D


time ni dah rase sejuk...sebab dah petang....
sian aleesya....kesejukan.. ;-)


bestnyerrr sejukkk.... ;-)


gamba ni paling aku suke...si kecik tu sengih macam org beso....hehehe :-D :-D


papa dan anak daranyerrr... LOL


aleesya ni suke betul kalo nampak bayang2 sdr...reflection.... LOL



siannyer anak mama ni....perhati dari jauh.... ;-)




bila dah pandai berjalan..macam2 aksi dia buat... :-D :-D
alhamdulillah, sepanjang kami jalan2 kat ctu aleesya tak wat perangai..
agaknyer dia pun sonok dapat jalan2.... ;-)


aleesya kena marah dengan papa... :->


papa aleesya yang tersayang..... ;-) ;-)


mase ni dah nak balik...
dalam pukul 7 lebih tu kami pun turun..
mak dan bapak dia ni dah penat sgt...

tulah aleesya bila dah pandai berjalan..
mak dia ni lah duk kene ikut dia dari belakang...
kalo kita dukung melalak nak turun... 8-)

ok lah nanti kita sambung citer lain lak.... :-D :-D

© Pidgin Technologies Ltd. 2016