Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 9-Oct-2009 15:44
::Aidilfitri part 2::
Salam
Ok kita sambung raya part 2 pulak…
Malam tu jugak kami anak beranak ni balik ke sabak bernam..
Sabak bernam ni umah embah (nenek) aku…orang jawa..hehehehe ;-) ;-)
Setiap kali raya mmg kami akan berkumpul kat sane…
Aku tak balik n9 pun..sbb mak aku pun balik kg dia ni.. :-D
mak dan arwah abah aku sekampung okeyyyy....LOL LOL LOL
Sampai kajang dalam kul 2.30 pagi…singgah umah jap…
Letak baju kotor…mak aku pn tunggu kat situ..
Selalu mak aku dgn abg aku lepas sembahyang raya terus balik sabak bernam..
Kali ni mak aku naik dgn aku pulak..
sbb abg aku nak balik kg naik volkswagen dia… :-D :-D barulah syokkk beraya...
Mak aku ni mane lah nak naik keta tu..dia kata sakit pinggang..hehehehe…
Dalam setengah jam macam tu rehat jap..pastu terus jalan lagi… :->
Sampai sg besar dah subuh…kitorang singgah umah makcik dulu…
Kitorang berkumpul kat sg besar dulu..nanti dah sume ade baru lah baraan ramai2…
Time nil ah sonok…sekali jalan je dlm 15 biji kete.. :-D :-D :-D
Kitorang beraya kat sg ayer tawar..kat ctu je mmg ramai sedara mara aku… ;-) ;-)
jommm layan gambo dulu..................... :-D :-D


inilah sedara mara aku..ni baru 6 keluarga.... :-D
sedara belah arwah abah aku...
walaupun arwah abah aku dah meninggal 11 tahun yang lepas...
kami tetap berkumpul macam biasa...
mmg akan kekalkan tradisi ni sampai ke anak cucu.. :-D :-D


tema tahun ni adalah purple ye...hehehehe :-D LOL


beginilah keadaan kalo baraan... 8-)


alhamdulillah kenyang perut kami...naik je umah mesti ade makan2....tu yg best... :-D


ni raya tahun bila ni?????
barulah klasik......masuk kampung naik volkswagen..... LOL LOL


ni le embah sedara aku..kitorang panggil dia embah wedok....(nenek perempuan)
ni embah belah mak aku....mak dan bapak aku kan seakmpung...
senang raya.....leh jumpa sekali....


paaa...tgk ape anak papa dah buat....
kan mama dah cakap jgn letak kotak tu merata.....LOL


cik adik manis ni siap posing nak masuk umah orang.... LOL LOL
tu baru intro.... :-D


kan dah cakapppppppp... :-D
memang pantang nampak orang pegang kamera.... 8-) 8-)


ade cam model tak??hehehe perasannnn :P :P
sebenar takut sgt nak jalan atas jambatan tu.....
terpikir kalo terjatuh ni..naya aku....
tapi sbb nak bergambar punya pasal......ku gagahkan jua... :-D :-D
nampak cam best je pemandangan kat ctu...





setakat itu je pose di atas jambatan..
karang letak banyak2 takut ade yg termuntah darah....hehehehe :P :P :-O


aleesya dan kekasih pak lang.... :-D :-D

lepas selesai beraya...kami pun jalan2 g BNO (Bagan Nakhoda Omar).. ;-)
setiap kali balik kg je mesti nak g ctu.... :-D :-D


ni lah dia BNO..sampai pun dah petang.... ;-)


sian aleesya..dah penat sgt....sampai tak sedar dia dah kat maner...huhuhu $-)


encem tak abg syafik niii...... LOL LOL


ni keluarga kakak aku... ;-)


budak kecik ni baru bangun..dia terkejut sedar2 kat tepi laut.... LOL LOL


suka sgt gambo ni..... ;-) ;-)



macam nenek kebayan sedang memberi cucu dia makan...hehehe LOL LOL



ni pulak sepupu sepapat aku....ade pulak diorang kat ctu... :-D :-D


malam tu kitorang ramai2 tdo umah embah aku...
umah arwah bapak aku lah kiranyer...
umah tu umah kosong..setahun sekali je tdo ctu....
kalo satu keluarga je nak tdo ctu jangan haraplah... LOL LOL
tu sekali tdo ctu ramai2.... :-D :-D


ni lah umah embah aku tu...
malam tu lak hujan lebat...dgn angin kuat..
masing2 risau kalo2 umah tu runtuh...
mane taknyer kedudukan umah tu pun dah senget sikit...
tapi umah ni banyak nostalgia nyer...;-)

kami tdo ctu satu malam je..esoknya gerak balik kajang semula...
sebab hari rabu tu mak aku de appointment dgn DR... ;-)
aku lak khamis dah start keje.....
oklah dah malam ....nak tdooo....
nanti aku sambung Aidilfitri part 3 pulak...
sebab jumaat tu kami balik ke johor lagik..... :-D

© Pidgin Technologies Ltd. 2016